שירות לקוחות
משלוחים והחזרות

משלוחים:

  • מועד אספקת המשלוח עד 14 ימי עסקים ממועד ההזמנה באתר לא כולל ימי שישי, שבת וחגים למעט אספקה לישובים המפורטים ברשימה, אליהם האספקה תיעשה בתוך 14ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה על ידי דלתא.
  • לבירור מועד אספקה, יש ליצור קשר בטלפון: 08-9449999 / למקרי חירום: 052-7030308.
  • חברת השליחויות תדאג ליצור קשר עם הלקוח ולתאם את מועד ההגעה המשוער.
  • באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השליחויות תהא רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמם מראש.

 

החזרות:

  • ניתן להחזיר את המוצרים אשר נרכשו באתר בכל אחד מסניפי רשת דלתא תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר על ידי הלקוח כאשר המוצר תקין, באריזתו המקורית ונושא תווית מקורית ומבלי שנעשה בו שימוש, בצרוף חשבונית קנייה, בכפוף לכל דין.
  • בתקופת סוף עונה החלפות פריטים בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בצרוף חשבונית זכאות להחזר כספי בהתאם לחוק ינתנו מיום קבלת המוצר ועד שני ימי עסקים.
  • אין אפשרות החזרת/החלפת פרטי הלבשה תחתונה, לפי הנחיות משרד הבריאות והחוק

 

צור קשר

שלח

שאלות נפוצות

  • כיצד אני אקבל את המשלוח הביתה?
    על ידי חברת משלוחים שתגיע אליך עד הבית(*). חברת השליחויות תיצור קשר מבעוד מועד על מנת לספק את ההזמנה ישירות בזמן הנוח לך.
    *למעט באזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית.
  • מה זמן קבלת המוצרים?
    עד 14  ימי עסקים  על ידי שליח עד הבית. חברת השליחויות תיצור קשר מבעוד על מנת לספק את ההזמנה ישירות (*) בזמן הנוח לך.
    *למעט באזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית.
  • מהי עלות המשלוח?
    עלות המשלוח הינה 30 ש"ח. במידה והזמנת מוצרים באתר, בהזמנה אחת, בסכום של 150 ש"ח ומעלה (לא כולל עלות המשלוח), המשלוח הינו חינם.
  • אם ברצוני להחזיר את המוצר לאחר קבלתו?
    ניתן להחזיר את המוצרים אשר נרכשו באתר בכל אחד מסניפי רשת דלתא תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר על ידי הלקוח כאשר המוצר תקין, באריזתו המקורית ונושא תווית מקורית ומבלי שנעשה בו שימוש, בצרוף חשבונית קנייה, בכפוף לכל דין. אין אפשרות החזרת/החלפת פרטי הלבשה תחתונה, לפי הנחיות משרד הבריאות והחוק.
  • לשאלות ותשובות נוספות לחצו כאן
  • לתקנון המועדון לחצו כאן