שאלות נפוצות

כיצד אני אקבל את המשלוח הביתה?
על ידי חברת שליחויות שתגיע אליך עד הבית, למעט באזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית, ובכפוף למדיניות חברת המשלוחים.

מהו מועד האספקה?

מועד אספקת המשלוח יהיה עד 12 ימי עסקים ממועד אישור העסקה באתר, אלא אם פורסמה תקופה אחרת באתר, למעט אספקה לישובים המפורטים ברשימה, אליהם האספקה תעשה בתוך 16 ימים ממועד אישור ההזמנה על ידי דלתא( לפתיחת הקובץ נא ללחוץ על המילה רשימה) . במקרים של היקף הזמנות חריג באתר, ייתכנו עיכובים במועדי האספקה (בין ביחס למועד האספקה הנקוב בתנאי שימוש אלה ובין ביחס למועד האספקה שפורסם באתר, אם פורסם). לפיכך, באותם מקרים חריגים עיכוב באספקה של עד 7 ימי עסקים לא ייחשב כהפרה מצד דלתא וללקוח לא תהיה כל טענה כנגד דלתא.    

מהי עלות המשלוח?
עלות המשלוח היא 30 ש"ח באמצעות שליח או 25 ש"ח באמצעות בוקסיט. אם הזמנת מוצרים באתר בהזמנה אחת, בסכום של 200 ש"ח ומעלה (לא כולל עלות המשלוח), המשלוח יהיה בחינם.


אם ברצוני להחזיר את המוצר שרכשתי באתר האינטרנט, לאחר קבלתו?
ניתן להחזיר את המוצרים אשר נרכשו באתר בכל אחד מסניפי רשת דלתא תוך 21 ימי עסקים, מיום רכישת המוצר  על ידי הלקוח. ליתר פירוט, ר' מדיניות החזרות, החלפות וביטולים של אתר דלתא .

יש להציג חשבונית קניה בחנות, ניתן גם בעותק דיגיטאלי הנשלח למייל

ניתן לערוך בירורים לגבי הזמנות באתר האינטרנט, במוקד שירות הלקוחות של האתר בטל' 1700-500-252

כיצד ניתן לדעת שרכישתי נקלטה באתר?
בכל רכישה שתתבצע דרך האתר, יישלח אישור רכישה בדואר אלקטרוני. בנוסף ניתן לוודא בשירות הלקוחות בשעות 9:00-17:00 בטלפון 1700-500-252 או באמצעות פניה דרך עמוד צור קשר.

כיצד ניתן להצטרף למועדון לקוחות "My Delta" ?

ההצטרפות למועדון הלקוחות כרוכה בתשלום חד פעמי של 50 ₪ כדמי הצטרפות, בכפוף לתקנון מועדון "MY DELTA"

החברות במועדון נכנסת לתוקף לאחר תשלום דמי ההצטרפות ובכפוף לתנאי התקנון.