שאלות נפוצות

כיצד אני אקבל את המשלוח הביתה?
על ידי חברת שליחויות שתגיע אליך עד הבית, למעט באזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית, ובכפוף למדיניות חברת המשלוחים.
מה זמן קבלת המוצרים?
המוצרים יסופקו על ידי שליח עד הבית, או לאחת מעמדותBOXIT  עד 12 ימי עסקים* מיום ההזמנה. חברת השליחויות תיצור קשר ישירות מבעוד מועד על מנת לתאם את הספקת ההזמנה [למעט ישובים המופיעים ברשימה אליהם האספקה היא תוך 14 ימי עסקים].
מהי עלות המשלוח?
עלות המשלוח היא 30 שח. אם הזמנת מוצרים באתר, בהזמנה אחת, בסכום של 200 ש"ח ומעלה (לא כולל עלות המשלוח), המשלוח יהיה בחינם.
אם ברצוני להחזיר את המוצר שרכשתי באתר האינטרנט, לאחר קבלתו?
ניתן להחזיר את המוצרים אשר נרכשו באתר בכל אחד מסניפי רשת דלתא תוך 21 ימי עסקים, מיום רכישת המוצר  על ידי הלקוח. ליתר פירוט, ר' מדיניות החזרות, החלפות וביטולים של אתר דלתא .

בירורים בנוגע להזמנות אינטרנט ניתן לערוך בירורים לגבי הזמנות באתר האינטרנט, במוקד שירות הלקוחות של האתר בטל' 1700-500-252
כיצד ניתן לדעת שרכישתי נקלטה באתר?
בכל רכישה שתתבצע דרך האתר, יישלח אישור רכישה בדואר אלקטרוני. בנוסף ניתן לוודא בשירות הלקוחות בשעות 9:00-17:00 בטלפון 1700-500-252 או באמצעות פניה דרך עמוד צור קשר.
כיצד ניתן להצטרף למועדון לקוחות "My Delta" ?
ההצטרפות למועדון הלקוחות כרוכה בתשלום חד פעמי של 30 ₪ כדמי הצטרפות, בכפוף לתקנון מועדון "MY DELTA"

החברות במועדון נכנסת לתוקף לאחר תשלום דמי ההצטרפות ובכפוף לתנאי התקנון.