תשובות בתקופת הקורונה

אני חבר מועדון, לצערי לא אצליח לממש את הטבות המועדון שלי במהלך חודש מרץ, ניתן להתחשב בי?
בהחלט, הטבות הצטרפות ללקוחות חדשים שהצטרפו בפברואר/מרץ, הטבות יום הולדת, מוארכים אוטומטית עד סוף חודש אפריל
 
אני חבר מועדון, יכול להשתמש בהטבות שלי באתר?
האתר והחנות אלו ערוצים נפרדים ולא ניתן להשתמש בהטבות המועדון, יש מגוון מבצעים שקיימים באתר. אנו מזמינים אותך להתרשם מהמבצעים ולקבל בחינם את המשלוח עד הבית. כמו כן, אל דאגה הטבות הצטרפות ללקוחות חדשים שהצטרפו בפברואר/מרץ, הטבות יום הולדת, מוארכים אוטומטית עד סוף חודש אפריל
 
רכשתי בגד באחת מחנויות הרשת, ולצערי לא הספקתי להחליף כי החנות סגורה, מה ניתן לעשות?
אל דאגה, בעקבות המצב, ניתן יהיה להחליף מוצרים בחנויות הרשת עד חודשיים מיום הקנייה בהצגת חשבונית ועפ"י מדיניות החלפת המוצרים.
 
האם יש חנויות פתוחות?
אנחנו בדלתא עושים את כל המאמצים כדי להמשיך לתת שירות בחנויות גם בתקופה הזאת. מגוון חנויות פתוחות, יש לבדוק בקישור המצורף כי כל הזמן יש שינויים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
 
רכשתי מוצר באתר ולצערי אינו מתאים לי, מה ניתן לעשות?
לאור ההנחיות מיום 14.3 נאלצנו לסגור חלק מחנויות דלתא ולכן במידה ותרצו להחליף / להחזיר פריט שנקנה באתר אנו מרחיבים את זמני ההחלפה מ21 ל45 ימים מיום חזרה לשיגרה.
 
כיצד מבצעים החלפה/ החזרה מפריט שרכשתי באתר?
החלפות והחזרות מבוצעות בחנויות הרשת ( לא כולל עודפים) . לאור ההנחיות מיום 14.3 נאלצנו לסגור חלק מחנויות דלתא ולכן במידה ותרצו להחליף / להחזיר פריט שנקנה באתר אנו מרחיבים את זמני ההחלפה מ21 ל45 ימים מיום חזרה לשיגרה.
 
כיצד אני יכול לשלם באתר החברה?
ניתן לשלם רק באמצעות כרטיס אשראי ישראליים/ פייפאל בלבד.
 
לפני שבוע ביצעתי הזמנה מהאתר וביקשתי שתמתין לי באחד מסניפי הרשת שלכם, לצערי הסניף סגור, מה יקרה עם החבילה שלי?
אל דאגה, החבילה תמתין בסניף עד שהמצב ישתפר והחנויות יפתחו. בנוסף תוכלו להחליף/ להחזיר פריטים עד 45 ימים מיום חזרה לשיגרה.
 
מהו זמן האספקה של ההזמנות אשר מבוצעות באתר?
עד 7 ימי עסקים ( בכפוף לתקנון תנאי השימוש באתר והימי אספקה ניתנים לשינוי, עקב המצב ייתכנו עיכובים) . אנו עושים את מירב המאמצים להגיע בטווח הנ"ל וכך גם חברות המשלוחים,  יחד עם זאת, יתכנו עיכובים בעקבות המצב, תודה על ההבנה והסבלנו