דרושים

דרושים לרשת דלתא

הצטרפו אלינו

משרות פתוחות

    • תפור עליך להיות מנהל/ת סניף ב DELTA
    • כל הארץ
    • לעוד פרטים לחצו כאן

    המשרה הזאת מתלבשת עלייך בול!

    אנו מגייסים את דור המנהלים הבא שלנו ואולי זה את/ה!!

    מרגיש /ה בשל /ה לקחת אחריות ולרוץ קדימה?

    מה תוכל/י למצוא אצלנו?

    סביבת עבודה תוססת ודינאמית, תנאים סוציאליים מעולים! בונוסים גבוהים!

    עבודה במשרה מלאה (משמרות)

    המשרה מתייחסת לנשים ולגברים אוהבי אופנה כאחד

     

    דרישות:

    ניסיון בניהול חנות. אפשרי ניסיון בתפקיד אחמ"ש /ית ברשתות אופנה

    חוש ואהבה לאופנה.

    אופטימיות, יחסי אנוש טובים.

    דינמיות וברק בעיניים!

    • עיון
    • תפור עליך להיות יועצ/ת מכירות ב DELTA
    • כל הארץ
    • לעוד פרטים לחצו כאן

    אוהבים מכירות?! רוצים לעשות כסף טוב?! 
    להוטים להתחיל לעבוד כבר השבוע!?
    בואו לראיון כבר מחר!!! 
    למשפחת DELTA רשת האופנה הגדולה והמובילה בישראל, דרושים/ות מוכרים/ות למגוון חנויות הפזורות ברחבי הארץ.

    מה תוכל/י למצוא אצלנו?
    משמרות נוחות וגמישות, סביבת עבודה צבעונית, צעירה ודינאמית,בונוסים גבוהים, אפשרויות קידום וניוד בקבוצה.

     

    דרישות:

    חוש לאופנה ולאסתטיקה.
    אופטימיות ורצון לעבוד עם אנשים.
    אנרגיה חיובית, מרץ ופוטנציאל להתקדם ולהתפתח.
    ניסיון במכירות - יתרון. 
    אפשרויות למידה, קידום והתפתחות מקצועית 
    למתאימים/ות

    • עיון
    • רכז/ת גיוס ומש"א לדלתא ישראל
    • קיסריה
    • לעוד פרטים לחצו כאן

    ייעוד:

    אחריות על תפעול כלל שירותי משאבי אנוש וגיוס במחלקות הרלבנטיות 

    • גיוס וקליטה – אחריות על גיוס עובדי שטח, לרבות מרכזי הערכה, סיכום תהליכי גיוס, ראיונות, בחינות, קשר מול חברות כ"א, אתרי אינטרנט וכו'
    • קשר עם עובדים – שיחות עם עובדים, סיורי שטח, איתור נושאים לטיפול, מתן מענה ופתרונות
    • אחריות לביצוע תהליכי ההסמכה ברשת החנויות, הדרכת עובדים בשטח, עדכון חומרי למידה, אחריות על מערכת הלמידה, העברת הדרכה פרונטלית לעובדים בשטח
    • דיני עבודה – הוצאת ניירת בתחומים השונים (קליטה, פיטורים ועוד),  מעורבות בתהליכי סיום העסקה בשטח,
    • הכנת דו"חות בתחומי משאבי אנוש – תחלופת עובדים, מצבת עובדים ועוד

    השכלה פורמלית:   

    השכלה אקדמית רלבנטית

    ניסיון מקצועי:

    לפחות 2 שנות ניסיון כרכזת משאבי אנוש בארגון עם התנסות במגוון תחומי משאבי אנוש, ניסיון בגיוס הכרחי,

    ניסיון בהדרכה רצוי,

    היכרות עם דיני עבודה ונהלים

    ניסיון מתחום הריטייל חובה

    מיומנויות מחשב:    

    שליטה מעולה ב OFFICE, ובאינטרנט

    פרופיל אישיותי:

    כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה, קפדנות והקפדה על פרטים בשילוב עם קצב עבודה מהיר ודינמיות, יכולת ארגון גבוהה, סדר ושיטתיות, יכולת לעבוד על מספר נושאים בו זמנית,  סגירת קצוות, יכולת להבחין בין עיקר וטפל, יכולת קבלת החלטות בשוטף

    • עיון
    • ראש צוות רכש
    • קיסריה
    • לעוד פרטים לחצו כאן

    החלפה לחל"ד

    מטרה ותחומי אחריות התפקיד:          

    כפיפים: 5                                    

    • ייעוד: ניהול צוות האחראי על מעקב ובקרה אחר הזמנות והגעת המשלוחים אל מחסנים  בזמן מחו"ל, בדיקת חשבוניות ומסמכים נלווים מספקים.                                                        
    • ניהול צוות של מתאמות רכש                                                     
    • ניהול שוטף של לו"ז משלוחים, שחרורי סחורות בזמן ונתיני מידע במערכת המשותפת                                              
    • אחריות על הוצאת הזמנות במערכת ושלחיתן לספק, אישור ההזמנות בפורטל ע"י הספק
    • הדרכת אנשי צוות חדשים

    דרישות התפקיד:

    תואר ראשון בתחום, תואר שני יתרון ו/או ניסיון במשרה דומה של שנתיים לפחות        

    ניסיון בעבודת מול ספקים בחו"ל בלוגיסטיקה- משלוחים  -מערכת -ניהול צוות

    אנגלית ברמת דיבור וניסוח בכתב- טובה מאוד, שפות נוספות - יתרון     

     אופיס ברמה גבוהה, דגש על אקסל

     

    יכולת ניהול צוות, יכולת למידה מהירה, יכולת עמידה בלחצים, יכולת עבודה מול ממשקים רבים, אסרטיביות, יכולת לקדם תהליכים, יוזמה ודינמיות, יחסי אנוש טובים

    • עיון
    • תמחירן/ית
    • קיסריה + יומיים בשבוע בכרמיאל
    • לעוד פרטים לחצו כאן

    החלפה לחל"ד

    מהות התפקיד – תמחור מוצרים

    דרישות תפקיד:

    השכלה פורמלית:  

    תואר ראשון בכלכלה

    שפות:        

    עברית- שפת אם,

    אנגלית ברמה גבוהה מאוד , כולל תכתובות

     מיומנויות מחשב:

    שליטה באקסל- טבלאות ונוסחאות בסיסיות

    פרופיל אישיותי:

    שירותיות, יכולת עבודה בלחץ, קפדנות, דייקנות, תשומת לב לפרטים קטנים

    • עיון
    • כלכלן/ית מנוסה
    • קיסריה
    • לעוד פרטים לחצו כאן

    החלפה לחל"ד

    מהות התפקיד-  דיווח כספי , תקציב ובקרה

    תחומי אחראיות:

    • סגירת דוח כספי
    • תקציבים
    • תחזיות
    דרישות התפקיד:

    השכלה פורמלית:  

    תואר ראשון בכלכלה

    ניסיון:         

    3 שנות ניסיון ומעלה

    ניסיון בחברה תעשייתית- חובה

    שפות:        

    עברית- שפת אם,

    אנגלית ברמה גבוהה מאוד , כולל תכתובות

    מיומנויות מחשב:

    שליטה באקסל- טבלאות ונוסחאות בסיסיות

    שימוש בתוכנות ERP

    פרופיל אישיותי:

    יכולת עבודה בלחץ, סבלנות, עבודת צוות

    • עיון