מדיניות החזרת מוצרים ומשלוחים

משלוחים

לנוחיותכם אפשרויות השילוח הבאות:

שליח עד הבית 5-7 ימי עסקים*. עלות 30 ש"ח או חינם בקניה מעל 199 ש"ח

נקודת איסוף EPOST - עד 7 ימי עסקיםעלות 15 ש"ח או חינם בקניה מעל 199 ש"ח

איסוף מסניפי דלתא 5-7 ימי עסקים - חינם!

*למעט ישובים מרוחקים בהם זמן האספקה עשוי להתארך. לרשימת ישובים מרוחקים לחץ כאן>> 

**בכפוף לתקנון המשלוחים המופיע תחת "תנאי שימוש באתר". לתקנון לחץ כאן>>

**ייתכנו עיכובים בהתאם להוראת משרד הבריאות בתקופת הקורונה.

כיצד מתבצע משלוח עד הבית?

ההזמנה תסופק באמצעות שליח בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לכם נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלו.

אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. 

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

 

איך מקבלים את החבילה בנקודת האיסוף?

בעת ההזמנה יש לבחור באפשרות נקודת איסוף e-Post ולאתר את הלוקר או נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר. כאשר החבילה תהיה מוכנה לאיסוף תקבלו עדכון בהודעת SMS. במידה ובחרתם בנקודת איסוף תקבלו הודעת SMS  עם השעות שבהן ניתן להגיע לאסוף את החבילה שלכם. במידה והאפשרות הנבחרת היא איסוף מלוקר תקבלו בהודעת SMS קוד פתיחה ללוקר ותוכלו לאסוף את החבילה בכל שעה שתרצו. 

יש לאסוף את החבילה תוך 72 שעות מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר מכן, תוחזר החבילה למחסני החברה.

 

האם ניתן לאסוף את המשלוח באחד מסניפי דלתא?

ניתן לאסוף את החבילה שלך מאחת החנויות שלנו - בחינם! אם בחרתם בשיטה זו, החבילה תגיע לחנות הנבחרת בהתאם לזמני האספקה המצויינים בהזמנה. עם הגעת החבילה לחנות שנבחרה, תקבלו הודעת sms המעדכנת על הגעת החבילה, בצירוף שעות פתיחת החנות.

השירות זמין בחנויות נבחרות ולא בכל סניפי הרשת, כאשר רשימת החנויות המציעות את השירות משתנה מעת לעת. בתהליך ההזמנה, בעמוד הקופה, תופיע בפניכם רשימת החנויות המציעות איסוף עצמי ותוכלו לבחור את החנות הקרובה אליכם. 

 

 

החלפות/החזרות

  1. החלפות וזיכויים ייעשו בהתאם למחיר ששולם בעד הפריטים בפועל (לא כולל דמי משלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה.

  2. ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר או להחזירם תמורת זיכוי, בתוך 45 ימי עסקים ממועד הרכישה, ובלבד שהמוצר תקין, באריזתו המקורית ונושא תווית מקורית ומבלי שנעשה בו שימוש, בצירוף חשבונית קנייה ובכפוף לכל דין.

  3. זיכויים והחלפת מוצרים אפשריים בכל אחת מחנויות רשת דלתא למעט חנויות עודפים.

  4. למרות האמור:

  • לא ניתן להחליף מוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט ואשר הם בלעדיים לאתר או אינם מצויים במלאי בחנויות רשת דלתא, אלא רק להחזירם תמורת החזר כספי, בכפוף לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן בעניין ביטול עסקה.

  • לא ניתן להחליף מוצרים מעונות קודמות או מוצרי עודפים, אלא רק להחזירם תמורת זיכוי לרכישה חוזרת בחנויות דלתא (לא באתר).

אין באמור כדי לגרוע מזכות הלקוח/ה לביטול עסקה, לרבות ביחס למוצרים המפורטים בסעיף זה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. לעניין ביטול עסקה – ר' להלן.

  1. החלפה בחנויות דלתא של מוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט, תיעשה בכפוף לזמינותם במלאי בחנויות.

  2. לא ניתן להחליף מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי ים.

  3. אין במדיניות החזרת המוצרים של החברה כדי לגרוע מהוראות כל דין.

  4. מוצרי פומה ניתן להחזיר בחנויות פומה- על פי הרשימה הבאה:

    פומה הרצליה – רחוב המנופים 9

    פומה באר שבע – יצחק נפחא 25

    בחנויות עודפים בלבד ולפי הרשימה הבאה:

גבעתיים בן גוריון עודפים

כפר סבא עתיר ידע עודפים

קסטרא עודפים

'קנאור'-אור יהודה עודפים

קרית ממשלה - עודפים

כרמיאל עודפים

עקיבא עודפים

בית שמש עודפים

אשדוד עיר עודפים

בארות יצחק עודפים

ביל'ו עודפים

סיטי חיפה עודפים

ירושלים עודפים

זד"ל עודפים

ביג ירכא עודפים

ביטולים

  1. ביטול עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של דלתא

    1. צרכן הרוכש מוצר באתר דלתא רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן"). הפירוט המובא להלן הוא תקציר לא מחייב של הכללים המלאים והמחייבים הנמצאים בחוק הגנת הצרכן. אין באמור בתקציר זה כדי להגביל את זכויותיה של דלתא או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על פי חוק הגנת הצרכן.

    2. מועד הביטול:

    אפשר לבטל את הרכישה בתוך: (א) 21 ימי עסקים ממועד ביצועה; (ב) 14 ימים מיום קבלת המוצר; (ג) 14 ימים מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן – לפי המועד המאוחר ביניהם.

    1. דרכי הביטול: דלתא מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה באתר האינטרנט שלה, באמצעות הודעת ביטול שימסור הצרכן בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן ובהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות להלן:

    -               בעל פה, באמצעות שירות הלקוחות של דלתא, בטל' 077-6149090; או בהודעה בעל פה באחת חנויות רשת דלתא (לרשימת הסניפים לחץ כאן)

    -               בדואר רשום, לכבוד דלתא גליל תעשיות בע"מ, שירות לקוחות דלתא, רחוב האשל 43, קיסריה;

    -               בדואר אלקטרוני, לכתובת customer.service@delta.co.il;

    -               בפקס' שמספרו 076-8177287;

    -                באמצעות האינטרנט, בכתובת  https://www.delta.co.il/cancel-order

    בהודעת הביטול יש לציין את שם הצרכן ואת מספר תעודת הזהות שלו. כדי לסייע לדלתא לאתר את העסקה הרלוונטית, מתבקש הצרכן לצרף להודעת הביטול חשבונית/קבלה לשם זיהוי העסקה וסכומה.

    1. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") תחזיר דלתא, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן.

    2. במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר דלתא בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

    3. ניתן יהיה לעשות שימוש בחברת השליחויות העובדת עם דלתא לצורך החזרת המוצר בכפוף לתשלום דמי החזרה על פי מדיניות דלתא (שעשויים להיות שונים מדמי המשלוח).

    4. אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של דלתא לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.

    5. על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

    6. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה, ובכלל זה חולצות או פריטי לבוש אחרים שלפי בחירת הצרכן, הודפס עליהם סמל בית ספר.

    בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר האינטרנט של דלתא אשר כללה שיחה טלפונית עם נציג דלתא, יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי המאוחר.

בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות של דלתא בטלפון 077-6149090 או במייל customer.service@delta.co.il