מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות בתקופת הקורונה

 

אני חבר מועדון, האם אני יכול להשתמש בהטבות שלי גם באתר?

ברכישה באתר אנחנו מזמינים אותך ליהנות ממגוון מבצעים אטרקטיביים התקפים לכלל הלקוחות.

הטבות המועדון: הטבת יום הולדת, צבירת נקודות והטבת הצטרפות ניתנים למימוש רק בחנויות הרשת ולא באתר, ניתן יהיה לממש אותן עם פתיחת החנויות.

הטבות שתוקפן פג בתקופה בה החנויות סגורות, יוארכו אוטומטית. הודעה על כך תישלח עם פתיחת החנויות מחדש.

  

רכשתי בגד באחת מחנויות הרשת, ולצערי לא הספקתי להחליף כי החנות סגורה, מה ניתן לעשות?

 לאור המצב הארכנו את ימי ההחלפה / החזרה, מוצרים אשר נרכשו בטווח של עד 14 ימים לפני תחילת הסגר, יהיה ניתן להחליף עד 14 ימים לאחר סיום הסגר ופתיחת החנויות, בהצגת חשבונית ועפ"י מדיניות החלפת המוצרים. 

האם יש חנויות פתוחות?

לצערנו לאור ההנחיות, כל סניפי הרשת סגורים

 

כיצד מבצעים החלפה/ החזרה מפריט שרכשתי באתר?

החלפות והחזרות ניתן לבצע באחת מחנויות הרשת (לא כולל חנויות עודפים) בהצגת חשבונית הרכישה שנשלחה אליכם במייל . 

בעקבות המצב, הארכנו את ימי החלפה/ החזרה וניתן לבצע זאת עד 21 יום מהחזרה לשגרה.

 

כיצד אני יכול לשלם באתר החברה? 

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי ישראלי/ פייפאל בלבד

  

מהו זמן האספקה של ההזמנות אשר מבוצעות באתר? 

זמני האספקה הינם כפי שמופיע באתר -עד 14 ימי אספקה, לא כולל ערבי חג/ חג/ שישי ושבת ( בכפוף לתקנון תנאי השימוש באתר , ימי האספקה ניתנים לשינוי) 

אנו עושים את מירב המאמצים להגיע בטווח הנ"ל וכך גם חברות המשלוחים,  יחד עם זאת, יתכנו עיכובים בעקבות המצב, תודה על ההבנה והסבלנות

במידה ועברו ימי האספקה ניתן לשלוח מייל לשירות הלקוחות אשר יבדקו מהו סטטוס ההזמנה מול חברת המשלוחים- אנא הקפידו לציין במייל את מספר הזמנת האתר שלכם.

 

ביצעתי הזמנה באתר וברצוני להוסיף פריט/ לשנות מידה, כיצד ניתן לבצע זאת?

ההזמנות באתר מועברות לטיפול מידי עם קבלתן ולכן לצערנו לא ניתן לבצע בהן שינויים

במידה והנכם רוצים להחליף או להחזיר פריטים מסוימים ניתן לבצע החלפה או החזרה בכל אחת מחנויות הרשת (למעט  בחנויות העודפים), עד 21 יום מפתיחת החנויות, יש להציג את חשבונית הרכישה שנשלחה אליכם במייל בעת ההזמנה.

 

כיצד אני מחליף מוצר פגום?

אנו בדלתא לוקחים אחריות על מוצרינו עד חצי שנה מיום הרכישה. על כן,  ניתן להגיע יחד עם המוצר וחשבונית הקנייה לאחת מחנויות דלתא ולהעביר את המוצר לבדיקה (במידה והמוצר נקנה במארז\סט, יש לגשת עם המארז\סט כולו)

אנו מקווים לשוב לשגרה במהרה ולעמוד לשירותכם כמו תמיד גם בחנויות.

בריאות לכולם!

סגור
Loading
Go back to %1