ביטול עסקה? אין בעיה
יותר מהכל, חשוב לנו שתהיו שלמים עם הפריטים שקניתם אצלנו, אז לבטל אצלנו עסקה זה דבר לא מסובך ואנחנו מקווים שבפעם הבאה תהיו מרוצים ותיהנו מההזמנה שלכם במקסימום.
כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב:
בהודעת הביטול צריך לציין שם ומספר תעודת זהות. כדי שנוכל לעזור לך מהר ובקלות, צריך גם לצרף את החשבונית, ודרכה נזהה את העסקה והסכום.
לא חייבים לציין את כתובת המייל לצורך הביטול, אבל ככה אפשר לעקוב בקלות אחר הטיפול בביטול ולקבל מאיתנו הודעה חוזרת על הפנייה.
אי אפשר לבטל רכישה של פריט שהודפס עליו סמל בית ספר, כמו חולצה או סווטשירט, או פריט שהוזמן עם הדפסה אישית.
ביטול עסקה באחת מהדרכים הבאות:
-
בעל פה- באמצעות שירות הלקוחות של דלתא, בטל': 077-8903760 או בהודעה בעל פה באחת מחנויות רשת דלתא.
-
בדואר רשום- לכבוד דלתא ישראל מותגים בע"מ, שירות לקוחות דלתא, רחוב האשל 45, קיסריה.
-
במייל- customer.service@delta.co.il
-
בפקס שמספרו 077-6048309
-
או באמצעות הטופס מטה:
ביטול עסקה שבוצעה באתר של דלתא:
ביטול העסקה נעשה בהתאם להוראות שבחוק הגנת הצרכן, והנה תקציר לא מחייב של החוק:
אפשר לבטל כל עסקה שבה קנית מוצר מאתר האינטרנט של דלתא, חוץ ממקרה שבו קנית מוצרים שיוצרו במיוחד עבורך (למשל, פריטים שהודפס עליהם סמל), אלא אם כן הביטול הוא בעקבות פגם במוצר או בגלל אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שמסרנו לגביו באתר.
זמני הביטול:
אפשר לבטל את העסקה תוך 21 ימי עסקים מהקניה, תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך שמכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המועד המאוחר ביניהם).
במקרה של ביטול בגלל פגם במוצר, בגלל אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו בנוגע למוצר, בגלל שהמוצר לא סופק לך בזמן או בגלל הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה"), אנחנו נחזיר בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את החלק ממחיר העסקה ששילמת על המוצר, נבטל את החיוב, נמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא נגבה ממך דמי ביטול כלשהם.
במקרה של ביטול מסיבות שהן לא פגם במוצר או אי התאמה, נחזיר בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול את החלק ממחיר העסקה ששילמת, נבטל את החיוב בשל העסקה, נמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ונגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
האפשרות לבטל את העסקה לא מבטלת את האפשרות שלנו לדרוש החזר על מוצרים שנפגמו או שנעשה בהם או באריזה שלהם שימוש.
כדי להימנע מנזק למוצר, אנחנו ממליצים להחזיר את המוצר באריזה המקורית שלו, כשהוא שלם וללא שום קלקול או נזק ובלי שנעשה בו שימוש כלשהו.
אם המוצר יוצר במיוחד בשבילך (למשל, שהוטבע בו סמל בית ספר), אין אפשרות לבטל את העסקה מסיבות שהן לא פגם או אי התאמה בין המידע שבאתר לפריט.
אנשים עם מוגבלות, אזרחים ותיקים ועולים חדש (לפי ההגדרה בחוק), שביצעו עסקה באתר שכללה שיחה טלפונית עם נציג של דלתא, יכולים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך שמכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המועד המאוחר ביניהם).