מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
CUSTOMER SERVICE

שירות לקוחות

בשל עומסים יתכנו עיכובים במשלוחים 

משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 199 ש"ח | משלוח של פריטים רגילים הוא עד 4 ימי עבודה, פיג'מות עם כיתוב עד 5 ימי עבודה, וחולצות בית ספר עד 5 ימי עבודה

אפשר להזמין משלוח בכל אחת מהדרכים הבאות:


שיטת משלוח

זמן אספקה

עלות

שליח עד הבית

פריטים רגילים עד 4 ימי עבודה

פריטים עם הדפסה אישית עד 5 ימי עבודה 

פריטים עם הדפסה סמל בית ספר עד 5 ימי עבודה

20 ₪| ובקנייה מעל 199 ₪ - בחינם :)

איסוף מנקודות חלוקה

פריטים רגילים עד 5 ימי עבודה

הדפסה אישית עד 6 ימי עבודה

פריטים עם הדפסה סמל בית ספר עד 6 ימי עבודה

 20 ₪ | ובקניייה מעל 199 ₪ - בחינם:)

איסוף עצמי מחנות

פריטים רגילים עד 5 ימי עבודה

הדפסה אישית עד 6 ימי עבודה

פריטים עם הדפסה סמל בית ספר עד 6 ימי עבודה

חינם


 *בישובים מרוחקים זמן המשלוח יכול להתארך. לרשימת הישובים המרוחקים לחץ כאן>>

 

איך מתבצע משלוח עד הבית?

שליח יביא אליך את ההזמנה בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן כדאי לבחור כתובת שבה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך השעות האלו.

 

מה אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

לא קרה כלום. אפשר לאשר לשליח להשאיר המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. חשוב רק לשים לב שבמקרה הזה כבר לא נהיה אחראים לנזק או לאובדן של המשלוח. אגב, כשהחבילה תצא לדרך חברת השליחויות תשלח לך sms עם אפשרות למעקב אחרי ההזמנה ושעות הגעה. 

 

לאיזה אזורים אפשר לעשות משלוח?

המשלוחים שלנו מגיעים כמעט לכל עיר, מועצה מקומית, קיבוץ, מושב, עיירה ובקיצור, לכל רחבי הארץ. לרשימת הישובים המרוחקים לחץ כאן>> 
במידה וחברת המשלוחים לא תוכל להגיע לישוב שלך השליח ייצור איתך קשר וינתב את המשלוח לנקודת חלוקה קרובה.

 

האם אפשר לאסוף את המשלוח באחד מסניפי דלתא?

אפשר לאסוף את החבילה מאחת החנויות שלנו, וזה גם בחינם! אם בחרת בשיטה זו, החבילה תגיע לחנות שבחרת לפי זמני האספקה שכתובים בהזמנה, וכשהיא תגיע יישלח אליך SMS עם שעות הפעילות של החנות. השירות זמין רק בחלק מהחנויות שלנו, ואת הרשימה המעודכנת אפשר לראות בשלב התשלום שבאתר. 


האם ניתן להחזיר או להחליף מוצר שרכשתי באתר האינטרנט, לאחר קבלתו?

אפשר להחליף ולהחזיר מוצרים שנרכשו באתר תוך 21 יום מהקניה באחת מחנויות דלתא (למעט חנויות עודפים), עם הצגת חשבונית. ההחלפות יעשו בהתאם למחיר שמופיע בחשבונית. אין אפשרות להחליף מוצרים שנמכרים רק באתר או שכבר לא נמצאים במלאי של החנות, אבל אפשר להחזיר אותם תמורת החזר כספי. לפרטים נוספים לחצו כאן >>

סגור
Loading
Go back to %1