מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
CUSTOMER SERVICE

שירות לקוחות

?GOT QUESTIONS

כל מה שרציתם לשאול

משלוחים
איזה שיטות משלוח יש באתר דלתא?

אפשר להזמין משלוח בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • שליח עד הבית או העבודה - זמן האספקה הוא עד 4 ימי עבודה, ובמקרה של חולצות עם הדפסת סמל בית ספר,הוא עד 6 ימי עבודה. עלות המשלוח היא 20 ש"ח, ובקנייה מעל 199 ש"ח - חינם!
  • איסוף מנקודות חלוקה - זמן האספקה לחנות הוא עד 6 ימי עסקים , במקרה של חולצות עם הדפסת סמל בית ספר, עד 6 ימי עבודה. איסוף מנקודת חלוקה הוא בחינם.
  • איסוף מחנויות דלתא - זמן האספקה לחנות הוא עד 6 ימי עסקים, וכמו למעלה, במקרה של חולצות עם הדפסת סמל בית ספר, עד 6 ימי עבודה. איסוף מהחנות הוא בחינם. 
*בישובים מרוחקים זמן האספקה עשוי להתארך. רשימת הישובים המרוחקים נמצאת כאן>>
מה כדאי לי לבחור ככתובת המשלוח, כתובת מגורים או עבודה?
הכי טוב לבחור כתובת שבה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח. שעות המשלוחים הן בימים א'-ה' בין השעות 8:00 ל-20:00, אז יש מספיק גמישות לבחור את המקום שהכי נוח לך.
אפשר לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?
כן, בטח. אם עוד לא קיבלת עדכון מחברת המשלוחים שהחבילה בדרך, אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ולשנות את הכתובת. אם כבר קיבלת עדכון מחברת המשלוחים שהחבילה בדרך, אפשר לעדכן אותם ישירות דרך הקישור ב-SMS שקיבלת מהם.
מה קורה אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
אפשר לאשר לשליח להשאיר המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. רק כדאי לשים לב - במקרה הזה לא נוכל להיות אחראים לנזק או לאובדן של המשלוח. אגב, כשהחבילה תצא לדרך, נשלח לך הודעת SMS מחברת השליחויות עם אפשרות למעקב אחרי ההזמנה ושעות הגעה.
אפשר לאסוף את המשלוח מהחנויות של דלתא?
אפשר לאסוף את החבילה מאחת החנויות שלנו, וזה גם בחינם כמובן. כשהחבילה תגיע לחנות, נשלח לך הודעת SMS עם שעות הפעילות של החנות. השירות זמין רק בחלק מהחנויות שלנו, ואת הרשימה המעודכנת אפשר לראות בשלב התשלום בהזמנה באתר.
איך מתבצע משלוח לנקודת איסוף
בסיום ההזמנה אפשר לבחור באופציית איסוף מאחת מנקודות החלוקה שלנו. כשההזמנה תגיע לנקודת האיסוף נשלח הודעת SMS עם כל המידע שצריך. את החבילה צריך לאסוף תוך 14 יום. אחריהם היא תוחזר אלינו.
בדיקת סטטוס הזמנה
איך אוכל לדעת מתי ההזמנה שלי אמורה להגיע?
בסיום ההזמנה שלך תופיע הודעת אישור, ובנוסף, יגיע אליך מייל עם פרטי ההזמנה והכתובת למשלוח.
איך אוכל לדעת מתי ההזמנה שלי אמורה להגיע?
אם נרשמת לאתר, תאריך ההגעה המשוער יופיע באיזור האישי שלך. לכניסה לאיזור האישי לחץ כאן>>
איך אוכל לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלי?
אם נרשמת לאתר, אפשר לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה באיזור האישי שלך. לכניסה לאיזור האישי לחץ כאן>>
החלפות והחזרות - אתר
איך אפשר להחליף פריט שרכשתי באתר?
כיצד ניתן להחליף פריט שרכשתי באתר? ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר תוך 21 יום ממועד הרכישה באחת מחנויות דלתא (למעט חנויות עודפים) בהצגת חשבונית הרכישה. החלפות יעשו בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית הרכישה. במוצרים בלעדיים לאתר או שאינם מצויים במלאי החנות לא תתאפשר החלפה וניתן יהיה להחזירם תמורת החזר כספי. לפרטים נוספים לחץ כאן>>
אפשר לקבל זיכוי כספי עבור פריט שרכשתי מהאתר?
אפשר להחזיר מוצרים שקנית באתר ולקבל תמורתם זיכוי כספי תוך 21 יום מהרכישה באחת מחנויות דלתא (למעט חנויות עודפים). נשמח להציע זיכוי עם הצגת חשבונית. הזיכוי הכספי יעשה בהתאם למחיר שמופיע בחשבונית ודרך באמצעי התשלום שאיתו עשית את ההזמנה. לפרטים נוספים לחץ כאן>>
החלפות והחזרות - חנויות
איך אפשר להחליף או לקבל זיכוי עבור מוצר שרכשתי בחנות?
אפשר להחליף או להחזיר פריטים שקנית בחנויות דלתא עד 21 יום ממועד הקנייה. כדי להחליף או להחזיר פריטים צריך להגיע עם חשבונית או פתק החלפה. פריטים שנקנו בחנויות "דלתא עודפים" אפשר להחליף או להחזיר עד 7 ימים ממועד הקנייה ורק בחנויות "דלתא עודפים".
התחרטתי על הקניה ואני רוצה לקבל החזר כספי, איך עושים את זה?
אם התחרטת תוך שני ימי עסקים מהקניה, יש לך את החשבונית אפשר לקבל החזר כספי מלא. אי אפשר להחזיר פריטים שעלו פחות מ-50 ש"ח. על פריטים שנקנו באמצעות תווים או זיכוי כספי אפשר לקבל זיכוי ולא החזר.
מבצעים
המחירים באתר זהים למחירים בחנויות?
המחירים של כל המוצרים זהים באתר ובחנויות, אבל לפעמים באתר יש מבצעים או הטבות שמיועדים רק לרכישה באתר.
איפה מעדכנים את קוד הקופון?
לקוד הקופון יש שדה מיוחד שמופיע בעגלת הקניות ובקופה. אחרי שמזינים את הקוד בשדה, ואם הקוד תקין, ההנחה מתעדכנת אוטומטית.
אפשר להשתמש בכמה קופונים במקביל?
אפשר לממש רק קופון אחד במהלך הזמנה.
מוצר פגום
המוצר שקניתי פגום, מה אפשר לעשות?
אנחנו לגמרי רוצים לקחת אחריות על המוצרים שלנו. אפשר להגיע עם המוצר לכל אחת מהחנויות שלנו (חוץ מעודפים) עם המוצר הפגום ועם קבלה או עם הוכחה אחרת לקנייה, ואם הפריט פגום נאפשר לך להחליף אותו או לקבל עליו זיכוי. אם הפריט הוא חלק מסט, צריך להביא את שני החלקים של הסט.
איפה אפשר להחליף מוצר פגום?
אפשר להחליף מוצר פגום בכל אחת מהחנויות שלנו, למעט חנויות עודפים. לפרטים נוספים לחץ כאן>>
שאלות כלליות
איזו מידה כדאי לי להזמין?
הכי קל זה להיכנס לטבלת המידות שלנו, שנמצאת בתיאור של כל פריט. בטבלה יש את הפרטים לגבי המידות של כל פריט, וככה אפשר להזמין בדיוק מה שמתאים. בפריטי ילדים כדאי להזמין את המידה לפי הגיל והמידות של הילד או הילדה.
צריך לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
ממש לא חובה. אפשר להשתמש באופציית "הזמנה כאורח" שנמצאת בדף ההתחברות ולהזמין דרך האתר בלי להירשם, כשהפרטים שמכניסים בעמוד הקופה ישמשו למשלוח החשבונית והחבילה. ועדיין, שווה להירשם לאתר ולקבל במתנה 15% הנחה למימוש בהזמנות הבאות.
איך מבצעים הזמנה באתר?
כדי לבצע הזמנה צריך להוסיף לסל הקניות את כל הפריטים שרצית, לבדוק שכל מה שבחרת מתאים במידות ובצבעים ומשם לעבור לקופה דרך הכפתור המיועד. אם יש לך קופון הנחה, זה המקום והזמן להשתמש בו ולהזין אותו בשדה שמיועד לו. אם יש לך חשבון באתר ונכנסתם אליו, המערכת תזהה אותך ותשלים אוטומטית את רוב הפרטים האישיים שלך במהלך ההזמנה. אם אין לך חשבון, אפשר תמיד לפתוח אחד או להמשיך את ההזמנה במצב אורח. בסיום ההזמנה יופיע מספר ההזמנה שלך ואנחנו נשלח לך מייל עם חשבונית. כדי לעקוב אחרי ההזמנה צריך להירשם לאתר ואז אפשר לעקוב אחריה דרך החשבון האישי.
באיזה אמצעי תשלום אפשר לשלם באתר?
אפשר לשלם באתר בכרטיס אשראי, ביט, PayPal ובכרטיס מתנה או Gift Card של דלתא בלבד. האתר לא תומך בכרטיסי מתנה וגיפטקארדים שהם לא של דלתא, כרטיסים נטענים, כרטיסים זרים, כרטיסי מועדון, כרטיסי הטבות, נקודות וכוכבים.
אני רוצה לשנות צבע או מידה באחד הפריטים שרכשתי אחרי שכבר אישרתי את ההזמנה. איך אפשר לשנות?
ההזמנות באתר עוברות לטיפול מיד בסיום ההזמנה ולכן כבר אי אפשר לשנות אותן בשלב הזה. אבל לא נורא, תמיד אפשר להחליף או להחזיר פריטים בכל אחת מחנויות הרשת (למעט בחנויות העודפים). פריטים עם הדפסה אישית או סמל בי"ס אי אפשר להחזיר או להחליף.
מועדון לקוחות
אפשר להשתמש בנקודות באתר?
בטח. מועדון הלקוחות שלנו תקף גם באתר ואפשר לצבור ולממש דרכו נקודות.
הנקודות שלי התאפסו, למה?
חברי מועדון צוברים בכל רכישה נקודות זכות בסכום ששווה לעשרה אחוזים (10%) מסכום הרכישה (למשל: רכישה בסך 90 ₪ תזכה ב-9 נקודות, ורכישה ב-31 ₪ תזכה ב-3.1 נקודות). פעם בשנה הנקודות מתאפסות ובכל סוף שנת חברות יתרת הנקודות נמחקת אוטומטית. בכל קנייה אנחנו רושמים בחשבונית את החודש שבו הנקודות ימחקו, ולקראת סוף השנה גם נשלח sms שמעדכן על המחיקה המתקרבת, כדי שישאר לך מספיק זמן לנצל אותן.
למה כדאי לי להיות חבר מועדון?
הכי פשוט בעולם - כי חברי מועדון נהנים יותר. על ההצטרפות למועדון משלמים פעם אחת בלבד 50 ₪ והיא תקפה לכל החיים. חברי המועדון נהנים מהטבות וממבצעים שבלעדיים רק להם וממתנת הצטרפות של 50 ₪ למימוש בחודש הבא אחרי ההצטרפות. ביום ההולדת חברי המועדון נהנים מ-15% הנחה לקנייה אחת בחודש יום ההולדת (עם כפל מבצעים!), ובשגרה נהנים מצבירה של 10% מכל קנייה לקנייה הבאה.
איך אפשר לממש את הנקודות?
אפשר לממש את הנקודות גם בחנויות וגם באתר של פנטה ריי ודלתא (חוץ מחנויות עודפים). את הנקודות אפשר לממש כשהמינימום למימוש הוא 100 נקודות. אפשר לממש אותן בחנויות בזמן התשלום ואילוא באתר ניתן לממש את הנקודות בעמוד הצ'ק אאוט.
אפשר להחליף פריטים שרכשתי בנקודות?
אפשר לגמרי, כל עוד זה עומד בכללי ההחלפה הרגילים שלנו.
איזה מותגים משתתפים בהטבות של המועדון?
המועדון תקף גם בדלתא וגם בפנטה ריי.
אפשר לממש הטבת יום הולדת?
קודם כל מזל טוב :) בוודאי, ניתן לממש את הטבת היום הולדת פעם אחת בכל מותג.
אריזת מתנה
אפשר לשלוח חבילה באריזת מתנה?
בטח. אפשר גם לצרף אליה ברכה אישית בתוספת של 5 ₪. המתנה תישלח באריזת קרטון מהודרת ותגי המחיר שעל גבי המוצרים יוסתרו עם מדבקה. לא נוכל לפצל את ההזמנה, אלא נשלח אותה כיחידה אחת אל הכתובת שבחרת. רק מזכירים שאם המתנה לא עוברת דרכך, צריך לבחור את הכתובת של מי שמקבל את המתנה, ביחד עם פרטים ליצירת קשר במקרה הצורך. אפשר לשלוח מתנות עם שליח עד הבית בלבד (ולא לנקודות איסוף).
חולצות בית ספר
אפשר להחליף או לקבל החזר כספי על קניית חולצה עם סמל בית ספר?
לצערנו, בגלל שהסמל כבר הודפס, לא נוכל להחליף או לתת החזר כספי על חולצות עם סמל בית ספר.
במקרה שהזמנתי אריזת מתנה וחולצת בית ספר, יש אפשרות לבטל את ההזמנה?
לא נוכל לפצל את ההזמנה במקרה כזה, וכל ההזמנה תשלח עם אריזת מתנה.
תוך כמה זמן אקבל משלוח עם פריטים שמודפס עליהם סמל בית ספר?
זמני המשלוח של פריטי בית ספר משתנים מדי פעם, ולא זהים לזמנים של הפריטים הרגילים. אפשר לבדוק תמיד את הזמנים המעודכנים בעמוד של הפריטים ובעמוד של המשלוחים.
כרטיס מתנה / GIFT CARD
האם ניתן לשלם באמצעות כרטיס מתנה או Gift Card?
אפשר לשלם באתר ובחנויות באמצעות כרטיס מתנה או Gift Card של דלתא בלבד. כדי לממש כרטיס מתנה באתר, צריך להזין את מספר הכרטיס בשלב הקופה, לפני שלב התשלום. כדי לממש כרטיס מתנה פיזי שנקנה בחנות, צריך לבחור באפשרות "גיפט קארד שנרכש בחנות". למימוש שובר מתנה דיגיטלי שנקנה באתר, צריך לבחור באפשרות "גיפט קארד דיגיטלי".
האם אפשר לרכוש כרטיס מתנה או Gift Card של דלתא?
חברים, מתנות ודלתא זה חיבור מושלם, אז ברור שאפשר לרכוש ולממש כרטיס מתנה או Gift Card של דלתא גם באתר וגם בחנויות שלנו. כדי לרכוש באתר צריך ללחוץ על Gift Card בתחתית עמוד הבית. אנחנו נשלח אליך את השובר הדיגיטלי למייל או לטלפון.
כרטיס מתנה / BUYME
האם ניתן להשתמש בשובר BUYME באתר ובחנות ?
החל מתאריך 26.3.2023 , ניתן לשלם עם כרטיסי BUYME באתר ובחנות
האם ניתן להשתמש בשובר BUYME על מגוון מבצעי המועדון ולהשתמש בהטבות ?
החל מתאריך 26.3.2023, ניתן לשלם עם כרטיסי BUYME באתר ובחנות ולהנות מהטבות המועדון ( כולל מבצעים).
איזה שוברי BUYME אתם מקבלים?
החל מתאריך 26.3.2023, אנחנו מכבדים בחנות ובאתר את השוברים : ALL, TOTAL FASHION, MULTI, BABY, WELLNESS, MIX, YOUNG
כיצד מממשים את השובר באתר?
כדי לממש שובר BUYME באתר, צריך לבחור בשלב הקופה (צ'קאאוט) באפשרות תשלום BUYME ולהזין את מספר הכרטיס
אם אני מחזירה מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט של דלתא ( בהתאם לנוהל החזרות/ החלפות) כיצד אוכל לקבל החזר?
ישנן מספר אפשרויות במקרה של ביטול עסקה או החלפת מוצרים, שנרכשו באתר האינטרנט של דלתא: (1) החלפת המוצר במוצר אחר, בהתאם למלאי בחנות; (2) קבלת זיכוי לשימוש עתידי בחנויות דלתא; או (3) החזר הסכום ששולם בגין המוצר לכרטיס ה- BUYME שבאמצעותו בוצעה הרכישה. אם תבחרי בקבלת החזר לכרטיס ה-BUYME, ההחזר יתבצע בתוך 3 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה (במעמד ביטול העסקה תונפק תעודת זיכוי בגין הביטול ותיעוד הבקשה, והזיכוי יתבטל עם ההחזר לכרטיס ה-BUYME). בשלושת המקרים ההחלפה/זיכוי/החזר ייעשו על פי הסכום ששולם בפועל בגין המוצר המוחזר.
אם אני מחזירה מוצרים שנרכשו באחת מחנויות דלתא (בהתאם לנוהל החזרות/ החלפות) כיצד אוכל לקבל החזר?
במקרה של רכישה בחנות דלתא (בשונה מאתר האינטרנט), אפשר להחזיר את המוצר ולהחליף אותו במוצר אחר, או לקבל זיכוי לרכישה עתידית באחת מחנויות רשת דלתא. בשני המקרים, הדבר ייעשה בהתאם לסכום ששולם בפועל בגין המוצר המוחזר.

סגור
Loading
Go back to %1