מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד
CUSTOMER SERVICE

שירות לקוחות

?GOT QUESTIONS

כל מה שרציתם לשאול

משלוחים
מהן שיטות המשלוח הזמינות באתר דלתא?
ניתן לבחור באחת האפשרויות הבאות:
שליח עד הבית/עבודה - זמן אספקה 5 עד 7 ימי עסקים* | עלות: 20 ש"ח | בקנייה מעל 199 ש"ח המשלוח חינם!
איסוף מסניפי דלתא - זמן אספקה 7 עד 7 ימי עסקים* | המשלוח חינם!
*בישובים מרוחקים זמן האספקה עשוי להתארך. לרשימת ישובים מרוחקים לחץ כאן>>
מה מומלץ לבחור בכתובת המשלוח, כתובת מגורים או עבודה?
המשלוחים מתבצעים בימים א'-ה' בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לכם נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלו.
האם ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?
במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.
במידה וקיבלתם עדכון שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים ניתן לעדכן אותם ישירות בקישור המתקבל בהודעת SMS מחברת המשלוחים.
אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
האם ניתן לאסוף את המשלוח באחד מסניפי דלתא?
ניתן לאסוף את החבילה שלך מאחת החנויות שלנו - בחינם! אם בחרתם בשיטה זו, החבילה תגיע לחנות הנבחרת בהתאם לזמני האספקה המצויינים בהזמנה. עם הגעת החבילה לחנות שנבחרה, תקבלו הודעת sms המעדכנת על הגעת החבילה, בצירוף שעות פתיחת החנות. השירות זמין בחנויות נבחרות ולא בכל סניפי הרשת, כאשר רשימת החנויות המציעות את השירות משתנה מעת לעת. בתהליך ההזמנה, בעמוד הקופה, תופיע בפניכם רשימת החנויות המציעות איסוף עצמי ותוכלו לבחור את החנות הקרובה אליכם.
בדיקת סטטוס הזמנה
כיצד אוכל לדעת שההזמנה שלי התקבלה?
בסיום ההזמנה תועבר למסך אישור ההזמנה בו יופיע מספר ההזמנה שלך. בנוסף תישלח הודעת אי-מייל עם פרטי הזמנתך לכתובת שמסרת במעמד ההזמנה.
איך אוכל לדעת מתי ההזמנה שלי אמורה להגיע?
אם נרשמת לאתר, תאריך ההגעה המשוער יופיע באיזור האישי שלך. לכניסה לאיזור האישי לחצו כאן.
כיצד אוכל לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלי?
אם נרשמת לאתר, ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה באיזור האישי שלך. לכניסה לאיזור האישי לחצו כאן >>
החלפות והחזרות - אתר
כיצד ניתן להחליף פריט שרכשתי באתר?
ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר תוך 21 יום ממועד הרכישה באחת מחנויות דלתא (למעט חנויות עודפים) בהצגת חשבונית הרכישה ובלבד שהמוצר תקין, נושא תווית מקורית ולא נעשה בו כל שימוש. החלפות יעשו בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית הרכישה. במוצרים בלעדיים לאתר או שאינם מצויים במלאי החנות לא תתאפשר החלפה וניתן יהיה להחזירם תמורת החזר כספי. לפרטים נוספים לחצו כאן >>
האם ניתן לקבל זיכוי כספי עבור פריט שרכשתי מהאתר?
ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו באתר ולקבל עבורם זיכוי כספי תוך 21 יום ממועד הרכישה באחת מחנויות דלתא (למעט חנויות עודפים) בהצגת חשבונית הרכישה ובלבד שהמוצר תקין, נושא תווית מקורית ולא נעשה בו כל שימוש. הזיכוי הכספי יעשה בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית רכישה. הזיכוי הכספי יתקבל באמצעי התשלום שעמו בוצעה ההזמנה. לפרטים נוספים לחצו כאן >>
החלפות והחזרות - חנויות
רכשתי מוצר בחנות, בסוף עונה וברצוני להחליף/ לקבל זיכוי?
החלפה תתאפשר עד 7 ימים מתאריך הרכישה, באריזתו המקורית ונושא תווית מחיר ומבלי שנעשה בו שימוש, בצירוף חשבונית קנייה ובכפוף לכל דין. ( לא ניתן לקבל זיכוי/ החלפה על הלבשה תחתונה).
התחרטתי ואני רוצה לקבל את כספי בחזרה, כיצד ניתן לבצע זאת?
בהתאם לתקנות החוק להגנת הצרכן, החזר כספי ינתן רק עבור פריטים שהוחזרו עד תום שני ימי עסקים, בהצגת חשבונית באריזתו המקורית ונושא תווית מחיר ומבלי שנעשה בו שימוש. תנאים נוספים: לא ינתן החזר כספי על הלבשה תחתונה, מינימום עלות המוצר- 50 ₪, עבור פריטים שנרכשו בתוויום ובזיכוי ינתן זיכוי ולא החזר כספי.
איך ניתן להחליף / לקבל זיכוי עבור מוצר שרכשתי בחנות?
החלפה תתאפשר עד 14 ימים מתאריך הרכישה, באריזתו המקורית ונושא תווית מחיר ומבלי שנעשה בו שימוש, בצירוף חשבונית קנייה ובכפוף לכל דין. ( לא ניתן להחליף או לקבל זיכוי על פריט הלבשה תחתונה).
מבצעים
האם המחירים באתר זהים למחירים בחנויות?
מחירי הצרכן זהים באתר ובחנות. יחד עם זאת עשויים לחול מבצעים ייחודיים ו/או הטבות בלעדיות לרכישה באתר בלבד.
היכן מעדכנים את קוד הקופון?
אם יש ברשותכם קוד קופון תוכלו להזין אותו בשדה הייעודי המופיע הן בעגלת הקניות והן בקופה.
האם ניתן להשתמש בכמה קופונים במקביל?
אין כפל קופונים - ניתן לממש קופון אחד בלבד בהזמנה.
מוצר פגום
יש ברשותי מוצר פגום, מה עלי לעשות?
אנו בדלתא לוקחים אחריות על מוצרינו עד חצי שנה. ניתן לגשת לאחד מסניפי הרשת( לא כולל עודפים) עם המוצר על כל חלקיו (במידה ומדובר בסט, יש להגיע עם כל החלקים) ועם הוכחת קניה. במידה והפריט פגום נאפשר לך להחליף / לקבל זיכוי.
היכן ניתן לבצע החלפה של מוצר פגום?
ניתן לגשת לאחד מסניפי הרשת( לא כולל עודפים) עם המוצר על כל חלקיו (במידה ומדובר בסט, יש להגיע עם כל החלקים) ועם הוכחת קניה. במידה והפריט פגום נאפשר לך להחליף / לקבל זיכוי. אנו בדלתא לוקחים אחריות על מוצרינו עד חצי שנה. לרשימת הסניפים ושעות הפעילות לחצו כאן >>
שאלות כלליות
איך אפשר לדעת איזו מידה כדאי להזמין?
מומלץ לצפות במדריך המידות שלנו כדי לקבל את כל המידע הדרוש בנושא. בנוסף, תוכלו לראות את פרטי המידות בכל עמוד פריט. בפריטי ילדים: מומלץ להזמין את המידה בהתאם לגיל הילד ולפי מידותיו.
האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. גם לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן יהיה להירשם לאתר בכל עת וליצור חשבון. בעת יצירת חשבון תקבל קופון הצטרפות המקנה 15% הנחה ותוכל בנוסף להוסיף לרשימה שלך את הפריטים האהובים עליך, לצפות בהזמנות שלך, ולהנות ממבצעים והטבות.
איך מבצעים הזמנה מהאתר?
כדי לבצע הזמנה, עליכם לבחור בפריט שאהבתם, ולהוסיפו לסל הקניות. לאחר שתסיימו לבחור פריטים, תוכלו לעבור לסל הקניות ולראות את כל הפריטים שבחרתם, לוודא שבחרתם במידות ובצבע הרצויים או לשנות את בחירתכם במידת הצורך. להשלמת הרכישה לחצו על כפתור המעבר לקופה. במידה ויש בידיכם קופון הנחה - תוכלו להזין אותו בשדה הייעודי המופיע גם בסל הקניות וגם בקופה. אם אתם רשומים לאתר וביצעתם התחברות - המערכת שלנו תזהה את פרטיכם האישיים. אם אינכם רשומים באתר – תוכלו לבחור להשלים את העסקה כאורח. במידה ולא ביצעתם התחברות תתבקשו למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום. בסיום ההזמנה תועברו למסך אישור הזמנה בו יופיע מספר ההזמנה שלכם. בנוסף סיכום פרטי ההזמנה, מספר הזמנה וחשבונית רכישה ישלחו אל תיבת המייל שלכם. כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה יש להירשם לאתר ולהיכנס אל החשבון האישי.
ברצוני לשנות צבע/מידה באחד הפריטים שרכשתי, לאחר שאישרתי את ההזמנה, כיצד אוכל לבצע זאת?
ההזמנות באתר מועברות לטיפול מייד עם קבלתן ולכן לצערנו לא ניתן לבצע בהן שינויים. במידה והנכם רוצים להחליף או להחזיר פריטים מסויימים ניתן לבצע החלפה או החזרה בכל אחת מחנויות הרשת (למעט בחנויות העודפים), תוך 21 ימים ממועד ביצוע ההזמנה, ובהצגת חשבונית הרכישה שנשלחה אליכם במייל.
מועדון לקוחות
האם ניתן להשתמש בנקודות באתר?
מועדון הלקוחות אינו פעיל באתר דלתא בשלב זה ולא ניתן יהיה לצבור ולממש נקודות.
הנקודות שלי התאפסו, מדוע?
חבר מועדון זכאי לצבור נקודות זכות בסכום השווה לעשרה אחוזים (10%) מסכום הרכישה [דהיינו, רכישה בסך 90 ₪ תזכה ב-9 נקודות; רכישה ב-31 ₪ תזכה ב-3.1 נקודות]. לפי תנאי התקנון, אחת לשנה, נקודות המועדון מתאפסות. בהתאם לתקנון המועדון, בכל סוף שנת חברות מתבצעת באופן אוטומטי, מחיקת יתרת נקודות הקרדיט העומדות לזכותך. בכל קנייה, מצוין על גבי החשבונית החודש בו תימחק יתרת הנקודות שלך נשלחת הודעת טקסט בתחילת חודש המודיע על מחיקת יתרת הנקודות הצפויה להתרחש בסוף החודש.
מדוע כדאי לי להיות חבר מועדון?
עלות ההצטרפות חד פעמית למועדון הינה 50 ₪ והיא תקפה לכל החיים. עם ההצטרפות תהנו מההטבות הבאות: מתנת הצטרפות - 50 ₪ למימוש בחודש העוקב. ביום ההולדת יהנו לקוחות המועדון מ- 15% הנחה לקנייה אחת בחודש יום ההולדת עם כפל מבצעים. צבירה של 10% מכל קנייה לקנייה הבאה ( כל נקודה=שקל) - ברשת החנויות בלבד (למעט עודפים). מבצעים והטבות בלעדיות לחברי מועדון. * המועדון אינו תקף בחנויות עודפים.
כיצד ניתן לממש את הנקודות?
מימוש הנקודות מתבצע בחנויות בלבד (למעט חנויות עודפים) מימוש נקודות ייעשה בכפולות של 50 נקודות. מינימום למימוש - 100 נקודות. ניתן לממש נקודות בכל עסקה , למעט במבצעים מעל 45% הנחה כולל (כמו 1 1, קנה ב-500 ושלם 250, וכדומה) אין הגבלה של סכום מימוש הנקודותיתרת הנקודות מפורטת על גבי החשבונית
האם ניתן להחליף פריטים שרכשתי בנקודות?
בהחלט, בהתאם למדיניות ההחלפות של החברה.

סגור
Go back to %1