מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
CUSTOMER SERVICE

שירות לקוחות

החלפות והחזרות

נוח להחליף או להחזיר, כמו ללבוש פיג'מה - אם הפריטים שקנית לא התאימו, אין בעיה להחליף או להחזיר אותם.
הנה כמה דברים לשים אליהם לב:

1. החלפות וזיכויים יעשו בהתאם למחיר ששולם בעד הפריטים (לא כולל דמי משלוח), כמו שהוא מופיע בחשבונית.

2. אפשר להחליף מוצרים שנרכשו באתר או להחזיר אותם תמורת זיכוי בכל אחת מהחנויות שלנו למעט חנויות עודפים. החלפה צריכה להתרחש תוך 21 ימי עסקים מהרכישה ובמהלכה צריך להציג את חשבונית הקניה.

3. אין אפשרות להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט , אלא רק את הערכה כולה עם כל הפריטים.

4. החלפה של מוצרים שנקנו באתר תלויה בזמינות שלהם במלאי. 

5. אין אפשרות להחליף/ להחזיר מוצרים שנקנו באתר, שיוצרו לפי בקשה מיוחדת (למשל, פריטים שהודפס עליהם סמל בית ספר).

פריטים מהסוג הזה אי אפשר להחליף אלא רק להחזיר לפי הכללים של חוק ביטול עסקה ( במקרה של מוצר פגום/ אי התאמה) . 

6. מוצרים בלעדיים לאתר או שאינם במלאי - לא ניתן להחליף אך ניתן לבצע החזרה ולקבל החזר כספי.

7. מדיניות החזרת המוצרים של דלתא עומדת תמיד תחת חוקי הגנת הצרכן וכפופה להם. 


ביטולים

אם רכשת מוצר באתר דלתא והתחרטת, אפשר תמיד לבטל את העסקה בהתאם להוראות שבחוק הגנת הצרכן. הנה תקציר של הדברים העיקריים: 

1. אפשר לבטל כל קנייה מאתר האינטרנט שלנו, חוץ ממקרה שבו קנית מוצרים שיוצרו במיוחד עבורך (למשל, פריטים שהודפס עליהם סמל),

אלא אם כן הביטול הוא בעקבות פגם במוצר או בגלל אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שמסרנו לגביו באתר.

2. זמני הביטול:

אפשר לבטל את העסקה תוך 21 ימי עסקים מהקניה, תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך שמכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המועד המאוחר ביניהם).

3. דרכי הביטול: 

את הודעת ביטול העסקה שנעשתה באתר אפשר לשלוח בכל אחת מהדרכים הבאות:

- בעל פה, באמצעות שירות הלקוחות של דלתא, בטל' 077-8903760, או בהודעה בעל פה באחת מחנויות רשת דלתא (לרשימת הסניפים לחץ כאן>>)

    - בדואר רשום, לכבוד דלתא גליל תעשיות בע"מ, שירות לקוחות דלתא, רחוב האשל 45, קיסריה;

    - בדואר אלקטרוני, לכתובת customer.service@delta.co.il;

    - בפקס שמספרו 077-6048309;

    - באמצעות האינטרנט, בכתובת  https://www.delta.co.il/customer-service/cancel.

בהודעת הביטול צריך לציין שם ומספר תעודת זהות. כדי שנוכל לעזור לך מהר ובקלות, צריך גם לצרף את החשבונית, ודרכה נזהה את העסקה ואת הסכום.

4. במקרה של ביטול בגלל פגם במוצר, בגלל אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו בנוגע למוצר, בגלל שהמוצר לא סופק לך בזמן או בגלל הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה"),

אנחנו נחזיר בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את החלק ממחיר העסקה ששילמת על המוצר, נבטל את החיוב, נמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא נגבה ממך דמי ביטול כלשהם.

5. במקרה של ביטול מסיבות שהן לא פגם במוצר או אי התאמה, נחזיר בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול את החלק ממחיר העסקה ששילמת, נבטל את החיוב בשל העסקה,

נמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ונגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

6. במקרה של ביטול עסקה שבוצעה באמצעות ביימי (BuyMe), הצרכן יהיה רשאי לבחור לקבל זיכוי לרכישה עתידית ברשת חנויות דלתא או זיכוי כספי לכרטיס הביימי שממנו בוצעה העסקה המקורית. אם הצרכן יבחר בקבלת החזר כספי, הוא יתבצע בתוך 3 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה. במעמד ביטול העסקה, תונפק לצרכן תעודת זיכוי בגין הביטול.

 

תשומת הלב: אין להשתמש בתעודת הזיכוי שתימסר לצרכן; ואם ייעשה שימוש בתעודת הזיכוי, לא יתקבל החזר כספי לכרטיס הביימי ויראו את הצרכן כמי שבחר לקבל זיכוי ולא החזר כספי.

 

7. האפשרות לבטל את העסקה לא מבטלת את האפשרות שלנו לדרוש החזר על מוצרים שנפגמו או שנעשה בהם או באריזה שלהם שימוש. 

8. כדי להימנע מנזק למוצר, אנחנו ממליצים להחזיר את המוצר באריזה המקורית שלו, כשהוא שלם וללא שום קלקול או נזק ובלי שנעשה בו שימוש כלשהו.

9. אם המוצר יוצר במיוחד בשבילך (למשל, שהוטבע בו סמל בית ספר), אין אפשרות לבטל את העסקה מסיבות שהן לא פגם או אי התאמה בין המידע שבאתר לפריט.

אנשים עם מוגבלות, אזרחים ותיקים ועולים חדש (לפי ההגדרה בחוק), שביצעו עסקה באתר שכללה שיחה טלפונית עם נציג של דלתא,

יכולים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך שמכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המועד המאוחר ביניהם).

לביטול עסקה לחץ כאן>>

סגור
Loading
Go back to %1